Po chvíli dorazil i Mick a vypnul stroj, zatímco jsem si dával rukavice a helmu. Co se ovšem nestalo. Jak si zpátky sednul na svou Čezetu, tak pravým stehnem příliš přimáčknul kryt od akumulátoru, který se o něj zkratoval. No bylo to spousta dýmu a Čezeta musela rychle od stojanů pumpy, jinak by to byl parádní ohňostroj.
Nouzová náplast na akumulátoru |
Mick urychleně sundal kryt, aby zkratu zabránil. Plech se ovšem tak rychle rozžhavil, že se málem propálil a Mickovi popálil nohu. Ihned jsem se chytil nouzové opravy - izolace pólu akumulátoru náplastí z lékářničky.
Další zastávka byla do mého "servisního střediska", aneb na místo, kde častěji je Caprica rozdělaná, nežli zaparkovaná.
Zjistili jsme, že zkrat šel přes kladný pól baterie přes rám motorky a tudy zpátky vodičem na záporný pól. Drát se zachoval jako pojistka (co mu také zbývalo při tom proudu xy ampér) a přetavil se.
Přemýšlení, co všechno za kabely vyměníme |
Přepájení byla rychlovka, a do okruhu jsem přidal menší upgrade - autopojistku na 20A, kdyby se náhodou zkrat zase stal, tak ať se raději přepálí pojistka, nežli další fire...
Pájení oček na kabel |
To už nikdy nepojede! |
Ready to GO! |
Žádné komentáře:
Okomentovat