středa 27. března 2013

Horkýže slíže slaví 20 let!

A tak jsem u toho prostě nemohl chybět. Ve středu 27.3. uspořádali koncert v Incheba areně v pražských Holešovicích, kde před 3 týdny koncertovali i švédští Sabaton.
Spolu s RayeRem [1] jsme se tedy opět vydali na akci. A v dubnu tady budou zase Ska-P, tak přemýšlíme, že se do areny asi přestěhujeme :D
Nefotili jsme, skákali jsme s tímto

RayeR je dlouhá léta neslyšel, tak ani moc nevěděl co teďka hrají, nicméně HS hráli samé staré klasiky, tj. z dob jejich největší plodnosti. Aneb jak jsem viděl komentář někde na YT "HS měli přestat po roce 2004 vydávat nové alba, protože ta stará už nikdy nepřekonají!".

GYGY
Předkapely měly dvě - českou GYGY a slovenskou Dilemma. GYGY je nově vzniklá kapela (zpěvačka GYGY, která má luxusní hlas a umí to na podiu pořádně rozjet) a bývalého bubeníka od Snovonne, takže bicí stály opravdu za to. Nerad srovnávám, ale GYGY na mě působila mnohem přirozenějším  a energičtějším vystupováním, nežli Aneta ze Zputniku.
Dilemma byli taky super, jenom jsem zpěvákovi moc nerozumněl (není se čemu divit, jsou to vychodniary :D)

Nazvučení bylo celkově perfektní, podium bylo ve stylu interiéru hippie VW busíku, kde na zpětná zrcátka se promítaly detailní záběry na jednotlivé lidi z HS.
Navíc se celý přenos přenášel živě na stream, takže kdo zůstal doma sedět na zadku, mohl se koukat.

V polovině vystoupení HS jsem si řekl, že je to první koncert, na kterém Vandel (bubeník) neslaví narozky. Mýlil jsem se, neboť za chvíli Kuko prohlásil "Poprejme našemu bubenikovi, má dneska narozeniny!"... a tak jsme mu zazpívali "Happy birthday chuujuuu" a byli jsme všichni spokojení =)

Z nových songů zahráli asi pouze 2-3, jinak zněly klasiky jako Logická hadanka, Brďokoky, Motorkárska, Pribeh o starej platni, L.A.G. song, Sex po telefóne, Gilotína, Dežo má love, Lístok na mars, Telegram, Holandská, Líza a Wendy, Malá žužu, Shanghaj cola, A Ja Sprostá, Silný refrén, Striptérka, Ukáž tu tvoju zoo, Emanuel Bacigala, Mám v piči. A uplně nakonec si šetřili největší pecku, kterou jsem od nich naživo slyšel teprve podruhé - Maštaľ!
U žužu přišla GYGY si zazpívat, což byl fantastický zážitek, jelikož její hlas je prostě boží.

Mé srdce plesalo, skákal jsem jako o život (taky ze mně tolik teklo) a vůbec mě netrápilo, že jsem vynechal fitko, neb jsem si ho vynahradil intenzivním skákáním za perfektní hudby.

Pokud bych to měl shrnout, tak rozhodně nejlepší koncert HS na kterém jsem kdy byl!
A za starou poškrábanou platňu mají u mě velké plus, protože jsem to konečně slyšel naživo =)

Nakonec jsem si od chilli style koupil pěkné tematické tričko "Mám v piči". Asi si ho vezmu na státnice pod oblek :D

Žádné komentáře:

Okomentovat