pátek 12. dubna 2013

Malá ochutnávka z 3D modelování

Někdy v roce 2006 jsem se na SG fóru seznámil s A.I.Ghostem, který mě přivedl k 3D modelování. Je spousta modelovacích nástrojů, já nakonec skončil u Lightwave. Je to rychlé, jednoduché a efektní. V LW je např. dělána Battlestar Galactica, Stargate, Firefly aj.
3 lodě třídy Ha'tak v hyperprostoru
Většina modelů vznikla mezi 2006-2008, pak jsem jenom texturoval, svítil a renderoval - prostě když byla volná chvíle.

Úplně první model byl BC-304, pojmenovaný jako Orion. Tenkrát jsem ho modeloval a texturoval asi 6 měsíců, a spoustu věcí se na něm naučil.
BC-304 Orion
Jak čas plynul, zkusil jsem i animace. Sice ovládání Layoutu je poněkud složité a značně neergonomické, ale nakonec se mi podařilo udělat "plynulé pohyby".
Např. Orion vyskakující z HP:
Nebo Ha'taky letící v HP:
Nebo Orion aktivující za letu maskování:
A trochu akčnější video, kdy Orion vypálí z jednoho děla (inspirace z BSG):
A nakonec transportní kruhy z SG, připravené jako CGI do reálného videa:
Asi nejvíc ze všech renderů se mi líbí tenhle:
Ha'tak vs. Orion + X-302
Někdy až bude čas, tak se pokusím udělat delší akčnější video, s trochu reálného videa s CGI... až bude čas...

Celé album je zde

Žádné komentáře:

Okomentovat