Před leštěním (moc ty škrábance v tomto úhlu vidět nejsou) |
Na helmě mám zatím plexi ok, ale to na motorce je už za svá léta pěkně doškrábané od kamínků a různého hmyzu. Sice se přes to nedívám, ale když je mašina v servisu, tak jsem si řekl, že mezitím pokusím s tím plexi něco udělat (jestli to pujde).
Koupil jsem tedy 1500 a 3000 smirkové kotouče do vrtačky, unašeč, lešticí kotouč a trochu lešticí pasty jsem našel doma.
Smirkové papíry na suchý zip |
Postup je snadný. Nejdříve se brousí 800 a pak 1200 kotoučem s tím, že se na plexi a kotouč stříká vody (jednak aby se nezahříval, a jednak aby odbroušený materiál šel pryč).
Poté plexi vypadá docela nevábně, mléčně - ještě aby ne, když jsme ho právě brousili!
Cílem této první fáze je odstranit hluboké škrábance. Čili pokud mám škrábanec 0.1 mm, tak musím celý povrch o tuto hloubku zbrousit.
Hrubý molitanový kotouč (3000) |
Do vrtačky upnul molitanový kotouč, dal na něj pastu a začal leštit. Problém je ten, že mám poněkud hrubý molitanový kotouč a pasta, přesto že to na ní není poznat, není taky zrovna jemná, a tak povrch není zcela čirý, ale ještě trochu mléčný (po vyleštění).
Vyleštěné přední plexi |
Také pořídím jemnější pastu - SCRATCH OUT na autolaky.
Dohromady mě tato sranda vyšla na 250 Kč a asi 20 minut práce... a zajebané oblečení.
Pěkně to člověka ostříkne |
Žádné komentáře:
Okomentovat