úterý 31. července 2012

Praha tam a zpět s M

Zapomněl jsem si pár dokumentů v Praze na koleji, tak jsem si pro ně potřeboval zajet. Jelikož vlak vyjde přes prázdniny téměř nastejno jako benzín do motorky (a busem se mi jet nechtělo), rozhodnul jsem si udělat jednodenní výlet na mašině. No a aby toho nebylo málo, pisnul jsem M, jestli zrovna robí v práci bo ne. Měla volno, tak plán byl jasný. Hurá jí ukázat prostředí strahovských kolejí!
Caprica Six, M a SH blok 8

Buchlováky s novou gumou a ve dvou byla jedna báseň. Stará při větším náklonu a pohybu baťůžku ihned klouzala, s touhle se nic takového neděje. Pro příště ponaučení - starou gumu ihned přezout a nejezdit s ní!
Pak přišlo Brno a děsné vedro, hlavně když jsem stáli v neuvěřitelné zácpě, pekli se ve vlastní šťávě a byli z toho celí otrávení.
Cestu nám však zpříjemňovali jedni slováci z Bratislavy, kteří jeli na dovolenou a tak jsme v koleně jeli vedle nich, kecali, jedli a pili :D

Pak nás už to vedro ale vadilo natolik, že jsem to prokličkoval mezi autama ven z Brna. Zdržovačka hodinu, co už.
V praze jsme udělali menší tour, projeli celé centrum, tunely, nábřeží Vltavy a zakotvili na koleji, kde jsme udělali menší relax, najedli se, napili, pokecali a pak zase jeli zpátky.
Já si nemůžu pomoc, ale prostě tahle mašina ji sluší nejvíc!
Celkem jsme najeli 684 km. Cestou zpět jsem se trochu zamotal před brnem (opět mimo dálnici, pro větší kochačku) a tak jsme domů přijeli až ráno. No to je tak, když se jezdí bez GéPéEsky...
Opět jsme toho moc nefotili, nebyl nějak čas. Ale na konci srpna to plánujeme napravit! :)

A na závěr, super hustá my ego fotka!

A co spotřeba? Průměrně 4.6 l, ve dvou. A to jsem to docela točil.
Další footky (bohužel jenom s mašinou) TADY

1 komentář:

  1. No, záda mám ztuhlé ještě teď nemluvě o rýmě:D...ale zázitek to byl intenzivní:D...M.

    OdpovědětVymazat