sobota 28. července 2012

Tour de Slovakia, aneb když nevíte co s benzínem, jezdíte opravdu všude

Léto, prázdniny, nuda a v hlavě myšlenka - co takhle se projet do Košic a zpátky, kolem pěkného prostředí tater aspol? Inu, hurá nabalit brašny, zapojit GéPéEsku, natočit Capricu a může se vyrazit.
Cestou jsem se zastavil u spolužáka z ČVUT (Miro), který vymyslel nový řídicí systém pro školní elektrickou formuli a teď užívá volna doma v Senici, kde pokukuje po spoře oděných děvách.
Krásná to kochačka cestou
Moc jsem cestou nefotil, spíše jsem to hnal, abych přijel v rozumnou dobu do KE a měl čas projít lokální občerstvovací zařízení, centrum a taky se trochu vyspat na ranní cestu zpět.
Jel jsem mimo dálnici, přes Senici (trochu zajížďka, asi 60 km), a pak přes Stará Turá, Martin, Liptovský Mikuláš až do Popradu a z něj pak dolů rovnou do Košic.
Brašny Moto-detail splnily svou fci, v tankvaku mobil, zámky a jídlo
Vyrazil jsem okolo půl desáté z UB a do KE přijel po šesté. Jel jsem relativně pomalu, i když místy až moc rychle. V Popradu nastala LOL situace, kdy na mě moto policajt mávnul pravou rukou, tak jsem na něj mávnul taky. Jenomže koho by napadlo, že stopoval bez plácačky. Takže za pár minut jsem měl za výfukem majáčky s následným zastavením. On zbuzeroval mě, já zase jeho za to, že neměl plácačku. Pokecali jsme o motorkách a cože to vlastně dělám tak daleko v takové prdeli a jel jsem dále.

Dál od Popradu to začíná být veselé. Všude samý gipsy a já se jenom modlil, ať mi v těch lokalitách nedojde benzín nebo jinší nepříjemnost, která by měla za následek zastavit.
Collosseum - metal, punk, etc. bar / koncertní underground
V KE jsem poté rovnou vjel i s mašnou do recepce hotelu (měli velká vrata) a recepční (24 let, bruneta, studentka) byla z toho v šoku, naštěstí večerní vínko ji trocu uklidnilo :) Slovenky jsou fajn.

Také jsem s kolegou (René) navštívil pár parů a čajovnu. Potkali jsme se poprvé někdy před 2 lety v Houstonu na soutěži, tak jsme se tentokrát potkali v jeho rodném městě.
Party hard s jahodovým džusíkom!
Asi toliko k výletu. A ještě důkaz, že jsem tam opravdu byl:
Mapa, je to vskutku malé město a nic tam není!
Hrozivě mě překvapila spotřeba, za celou trasu vychází 4.2 l. Buď to jezdí ještě i na vzduch, bo nevím.
Doma jsem poté dolil olej, protože za posledních 3400 km si to spapalo 350 ml oleje. Což je nic, vychází to 0.1 ml na 1 km. Ten motor je prostě úžasný!

Další trocha nic moc fotek zde

Žádné komentáře:

Okomentovat