pondělí 2. července 2012

BT do helmy

Jak jsem začal intenzivně jezdit, tak pro mě kabely mezi helmou-mobilem a pecky v uších začaly být trochu otravující. Rozhodl jsem se tedy implementovat BT sluchátko přímo do helmy.
Zevnitř helmy je našit akustický měnič ze sluchátek a schován pod výstelku helmy, takže netlačí do ucha. Vůbec není poznat (na hlavě), že je tam něco všito.
Sluchátko našité z odvrácené strany k hlavě

 A protože jsem nechtěl mít BT modul přímo v helmě (kdyby třeba chytla / explodovala liion baterka), tak jsem jej dal mimo helmu. Určitě by to bylo srandovní, kouřící / hořící helma, hotovej hell rider, nicméně bezpečnost především, no ne?
BT modul Jabra venku helmy, dá se kdykoliv oddělat
 Z mobilu mi poté příjemný ženský hlásek říká, že mám odbočit, nebo v mém případě nejčastěji říká "RYCHLOST!".
Jedinou nevýhodu to má, že když více šustí vítr okolo helmy, tak je těžce něco slyšet. Rozhodnul jsem se tedy postavit malý zesilovač, který tuhle nepříjemnost opraví, ale o tom až někdy příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat