sobota 16. června 2012

Červené proužky na ráfky a projížďka s M

Pořídil jsem si reflexní červené pruhy na ráfky kola, trochu pro oživení vzhledu moto. Na jedno kolo přijde celkem 8 proužků (z každé strany 4). Při lepení se musí dávat pozor na polohu proužku, aby držel oblouk spolu s ráfkem a zároveň aby nedocházelo k prudké změně polohy. Nějaké odchylky +- 2mm jdou přehlédnout za předpokladu, že jsou na větším oblouku (cca více než 20 cm).
Proužky na papíru
Proužky nemají nikterak dané pořadí, jsou všechny stejné. Lepí se obvykle s překryvem 1 cm, já lepil asi 1.5 cm.
Lepení proužků
Šířku mají 8 mm, osobně si ale myslím, že by mohly být na tento ráfek i o něco málo širší. Lepení probíhalo na sucho (pouze po umytí ráfku a odmaštění benzínem), každé kolo trvalo asi 10 minut.
Zpocený jsem z toho ale byl, jako kdybych běžel maraton (byl zrovna nechutný pařák).
Hotové polepy
Sice to 20 poníků na výkonu nepřidá, ani ten krouťák to nezvedne, ale je to prostě pěkné a mně se to líbí.

Odpoledne jsem poté (již oblečen v body armoru) jel vyzvednou M z vystoupení, což bylo docela LOL, bo když jsem zjistil, jak je lehce oblečená, tak se mi s ní zrovna 2x na motorku nechtělo. Ale tak když už FFF zapůjčil helmu, tak by bylo škoda ji nevyužít :)))
No není to hříšná kombinace? =)
Více fotek je ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat