pátek 30. listopadu 2012

První ofroud s BMW F650 GS Dakar

Tyf se nabídnul, že by semnou zkusil nějaký to ježdění po poli, louce, zabahněné cestě s listím a tak, tedy pokud FFF zapůjčí svůj stroj. Inu stalo se tak a mohli jsme se tedy vydat vzhůru do kopců.
Nejdřív jsem si myslel, že na jednoválci to bude strašná nuda, ale nakonec to bylo velmi vzrušující!
Stačí motor držet trochu víc v otáčkách a má dostatek krouťáku. I charka motoru je naprosto bravurní. No prostě je to stříkačka od BMW =)

Vyjetí na kopci

Jeli jsme chvíli po asfaltu (kde se nedalo jet více než stovkou, jinak by špunty odstředivou silou odpadaly) a poté to stočili na polní cestu, směrem do lesů, přes louku a zabahněnou cestu.
Musím uznat, že Dakar má opravdu legendární odpružení, protože jsem se vůbec necítil, jakobych jel na nějaké motorce (imho doufám, že nové tlumiče na Caprice budou také o dost pohodlnější).
Mega-špunty!
Jízda do prudkého kopce, z kopce, přes bláto, listí... parádní :) Jediná nesnáz ve které jsem se ocitl byla, že jsem rychle vyjel kopec (kde jsem neviděl za horizont) a natrefil ihned na T křižovatku. Jelikož jsem byl hodně rozjetý, tak jsem to nestihl moc stočit doprava a částečně jsem skončil na blátité krajnici. Inu vzpomenul jsem si na radu Tyfa "až ti to někde ujede, nebrzdi, přidej plyn!" ... tak jsem lehce přidal plynu a zadní kolo opět nabralo trakci a krásně jsem vyjel =)

Tento zážitek se opakoval asi ještě 2x, když jsem vybíral blátité zatáčky.
Mno, tak snad jednou, až nebudu vědět co s penězi, tak koupím enduro (Triumph Tiger 800), ve sportovním provedení =)

A nakonec velké díky patří FFF, že svou mašinu pujčil! Já bych to neudělal :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat