středa 27. března 2013

Horkýže slíže slaví 20 let!

A tak jsem u toho prostě nemohl chybět. Ve středu 27.3. uspořádali koncert v Incheba areně v pražských Holešovicích, kde před 3 týdny koncertovali i švédští Sabaton.
Spolu s RayeRem [1] jsme se tedy opět vydali na akci. A v dubnu tady budou zase Ska-P, tak přemýšlíme, že se do areny asi přestěhujeme :D
Nefotili jsme, skákali jsme s tímto

pondělí 11. března 2013

Máš doškrábané plexi na přilbě, že vidíš kulové? Vylešti si ho!

Pokud vám náhradní plexi na přilbu stojí to co mně (přes 1.5k) a je doškrábané natolik, že při osvícením sluncem není vidět už vůbec nic, tak je na čase s tím něco dělat. Přemýšlel jsem, jestli by to nešlo zabrousit a vyleštit, jako jinší poškrábaný povrch do nova. I ve výrobě se plexi, ve finální fázi, brousí a leští pod vodou, aby mělo krásný čirý povrch.
Před leštěním (moc ty škrábance v tomto úhlu vidět nejsou)

čtvrtek 7. března 2013

Sabaton útočí v plné síle - a to hned ze začátku roku!

Ve čtvrtek 7.3.2012 Prahu navštívili Sabaton ve jménu Swedish Empire Tour, a tak jsem se na to prostě musel jít podívat. Sice nejsem jejich fanoušek, nicméně maďarská předkapela Wisdom a švýcaři Eluveitie mě tam dotáhla.
Eluveitie mi původně do tohoto seskupení vůbec neseděli, a tak aby více zapadli, tak trochu přitvrdili. Málem jsem je nepoznal. Jako poslední hráli Inis Mona, přičemž mé srdce plesalo a já se jenom kochal (nejenom jimi, ale také té pěkné vysoké metalistky vedle mě :P).
Konec, Joakim s radostí sundal triko a vykroucel pot :D
 Wisdom, kteří započali koncert přesně ve 20:00 a do té doby pro mě moc neznámou kapelu, jsem si oblíbil. Hráli velmi dobře, a byli asi nejlépe nazvučení ze všech účinkujících (zpěvák byl neuvěřitelně příjemně slyšet). Inu, docela mě překvapilo, jak během deseti minut dokázali přestavět stage pro další vystoupení. Technici jsou prostě borci, ale u Eluveitie ten zvuk zpěváka mohl být lepší.

neděle 3. března 2013

Převodník speedometru pro DL650 V-Strom (z 19" na 21" kolo)

Kolega Tyf je velmi vášnivým offroud jezdcem, a tak se pustil do přestavby svého cestovního V-Stromu do podoby cesťáku s většími offroad capability (aneb přední kolo dal 21" + vidle k tomu).
Bohužel větší kolo obsahuje pouze analogový snímač otáček (šnek) a tak řešil, jak snímat rychlost, a hlavně ujetou dráhu. Pořídil si tedy cyklocomputer, který bude zastávat funkci tachometru a palubní tachometr nebude ukazovat nic. Když jsem to viděl, ihned jsem mu to začal rozmlouvat (proč dávat na říditka další cypoviny, když to větší kolo jde napojit na stávající systém s pár úpravami).
Inu, první ale bylo potřeba zjistit, v jakém formátu palubní systém přijímá otáčky od předního kola...
Rychloměr z V-Stromu (vyšší rychlosti neodpovídají skutečnosti)